Wpływ rynku na innowacyjność przedsiębiorstw - opinie kierowników
Autor: Temat i słowa kluczowe:ekonomia ; prasa ekonomiczna ; czasopisma naukowe
Opis:tytuł równoległy: Imapact of the market on innovativeness of the enterprises - managers’ opinions ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 39 (2005), strony 219-237
Wydawca: Miejsce wydania: Współtwórca:Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 39 (2005), strony 219-237
Prawa: Źródło finansowania :Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego