tytuł równoległy: An assessment of financial services quality and the degree of clients’ satisfaction in banks ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 38 (2004), strony 445-454
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 38 (2004), strony 445-454
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
31 maj 2021
148
148
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42974
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kijek A., Kijek T., Ocena jakości usług oraz stopnia zadowolenia klientów banku | 21 maj 2024 |
Kijek, Arkadiusz Kijek, Tomasz Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Kijek, Arkadiusz Kijek, Tomasz Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Kijek, Arkadiusz Kijek, Tomasz
Kijek, Arkadiusz Kijek, Tomasz
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Płudowski, Henryk (1924- ).
Miszczuk, Andrzej (1961- ).
Baruk, Jerzy.