Bibliografia na stronie 173. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 26, 10 (1992), strony 159-173 ; tyt. równoległy: Market segmentation concept
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 26, 10 (1992)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
25 maj 2021
656
656
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42879
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Pawlak, J. Marketingowa segmentacja rynku | 21 maj 2024 |
Bulanda, Maria. Buczkowski, Stefan (1903-1974). Red
Zalewa, Jan. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Kozłowski, Sławomir Grzegorz (1944- ). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Żukowska, Helena. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Grudzewski, Wiesław Maria (1933-2018). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Jeżak, Jan. Wich, Urszula. Redaktor sekcji