Bibliografia na stronie 173. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 26, 10 (1992), strony 159-173 ; tyt. równoległy: Market segmentation concept
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 26, 10 (1992)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
25 maj 2021
693
694
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42879
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Pawlak, J. Marketingowa segmentacja rynku | 21 maj 2024 |
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Płudowski, Henryk (1924- ).
Miszczuk, Andrzej (1961- ).
Baruk, Jerzy.
Zinczuk, Krystyna (1950- ). Zinczuk, Mikołaj (1943-1999).
Kowerski, Mieczysław. Ostrowski, Józef.