Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia
Psihologičeskie predposylki prinâtiâ rešenij, opredelâûŝih strategiû predpriâtij ; Psychological basis of making decisions shaping the strategy of the enterprise
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 22, 21 (1988)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
27 paź 2025
21 maj 2021
79
112
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42751
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Bratnicki, M., Psychologiczne przesłanki podejmowania decyzji kształtujących strategię przedsiębiorstwa | 27 paź 2025 |
Mitura, Zbigniew (1931- ) Rybczyński, Wojciech
Swacha-Lech, Magdalena
Życzyński, Henryk (1890-1940)
Wereda, Wioletta.
Wójcik, Paweł Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Węcławski, Jerzy (1953-). Red.