Tytuł:
Psychologiczne przesłanki podejmowania decyzji kształtujących strategię przedsiębiorstwa
Tytuł publikacji grupowej:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia
Tytuł równoległy:
Psihologičeskie predposylki prinâtiâ rešenij, opredelâûŝih strategiû predpriâtij ; Psychological basis of making decisions shaping the strategy of the enterprise
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
przedsiębiorstwo ; strategie przedsiębiorstwa ; podejmowanie decyzji ; psychologia
Opis:
Wydawca:
Miejsce wydania:
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 22, 21 (1988)
Prawa:
Źródło finansowania :
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego