Psychologiczne przesłanki podejmowania decyzji kształtujących strategię przedsiębiorstwa
Tytuł publikacji grupowej:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia
Tytuł równoległy:Psihologičeskie predposylki prinâtiâ rešenij, opredelâûŝih strategiû predpriâtij ; Psychological basis of making decisions shaping the strategy of the enterprise
Autor: Temat i słowa kluczowe:przedsiębiorstwo ; strategie przedsiębiorstwa ; podejmowanie decyzji ; psychologia
Opis: Wydawca: Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 22, 21 (1988)
Prawa: Źródło finansowania :Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego