Tytuł:
Przebieg i rezultaty restrukturyzacji działalności marketingowej w polskich przedsiębiorstwach
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
ekonomia ; prasa ekonomiczna ; czasopisma naukowe
Opis:
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 115-132 ; tytuł równoległy: The course and results of restructurisation of the marketing activities in Polish firms
Wydawca:
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 115-132
Prawa:
Źródło finansowania :
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego