Wartości w pracy profesora montessorianskiego i tradycyjnego. Badania porównawcze
Autor: Temat i słowa kluczowe:wartości ; nauczyciel ; system alternatywny (Montessori) ; szkoła tradycyjna
Opis:artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37 (2018), nr 4, s. 143-154 ; streszczenia w językach angielskim, polskim
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Bochniarz, Agnieszka. Redaktor tomu ; Grabowiec, Anna. Redaktor tomu
Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37 (2018), nr 4
Prawa: