Tytuł:
Poczucie własnej skuteczności a stanowienie o sobie uczniów z dysleksją
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
dysleksja ; samostanowienie ; autonomia ; samoregulacja ; empowerment ; poczucie własnej skuteczności
Opis:
artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37 (2018), nr 4, s. 67-78 ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Bochniarz, Agnieszka. Redaktor tomu ; Grabowiec, Anna. Redaktor tomu
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37 (2018), nr 4