Aktywność fizyczna i rozwój motoryczny dzieci z autyzmem wyzwaniem dla teorii i praktyki edukacyjnej
Autor: Temat i słowa kluczowe:aktywność fizyczna ; rozwój motoryczny ; dzieci z autyzmem
Opis:Vol. 37 (2018), nr 4 posiada tytuł monograficzny: Edukacja wobec wyzwań współczesnościartykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37 (2018), nr 4, s. 35-48 ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Bochniarz, Agnieszka. Redaktor tomu ; Grabowiec, Anna. Redaktor tomu
Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 37 (2018), nr 4
Prawa: