Psychologiczne aspekty barwy w reklamie
Creator: Subject:psychologia ; pedagogika ; czasopisma naukowe
Description:Bibliografia na stronie 295. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 14 (2001), strony 281-296 ; artykuł w: Wierzę w człowieka : szkice o osobowości Strony 281-296 ; tyt. równoległy: Psychological aspects of colour in advertisements
Publisher:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Place of publication: Contributor:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Date: Type: Format: Identifier: Source:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Language: Relation:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 14 (2001) ; Wierzę w człowieka : szkice o osobowości
Rights: Source of sponsorship :Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego