Tytuł:
Psychologiczne aspekty barwy w reklamie
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
psychologia ; pedagogika ; czasopisma naukowe
Opis:
Bibliografia na stronie 295. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 14 (2001), strony 281-296 ; artykuł w: Wierzę w człowieka : szkice o osobowości Strony 281-296 ; tyt. równoległy: Psychological aspects of colour in advertisements
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 14 (2001) ; Wierzę w człowieka : szkice o osobowości
Prawa:
Źródło finansowania :
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego