The potential of RAFT strategy for improving Jordanian EFL students’ creative writing
Tytuł publikacji grupowej:Lublin Studies in Modern Languages and Literature
Inny tytuł: Autor:Al-Mahdawi, Na’ela Jumah ; Al-Smadi, Oqla Mahmoud
Temat i słowa kluczowe:strategia RAFT ; kreatywne pisanie ; jordańscy studenci EFL ; Jordania
Opis:artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Nr 4 (2019), s. 105-113 ; streszcz. ang.
Uwagi:redaktorzy: Jerzy Brzeziński, Irena Nowicka-Koźluk, Janusz Golec, Jarosław Krajka and Jolanta Knieja ; od 2013 publikowane online w formule open-access przez Wydawnictwo UMCS
Wydawca: Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Humanistyczny ; Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Nr 4 (2019)
Prawa: