Rethinking literacy in the 21st century: a pluriliteracies approach to CLIL
Tytuł publikacji grupowej:Lublin Studies in Modern Languages and Literature
Inny tytuł: Autor:Cinganotto, Letizia ; Cuccurullo, Daniela
Temat i słowa kluczowe:nauczanie wielojęzyczne ; umiejętność czytania i pisania ; uczeń XXI wieku ; CLIL (Zintegrowane nauczanie przedmiotu i języka)
Opis:Vol. 43, Nr 3 (2019) posiada tytuł: Literacy skills in language education ; artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Nr 3 (2019), s. 3-11
Uwagi:redaktorzy: Jerzy Brzeziński, Irena Nowicka-Koźluk, Janusz Golec, Jarosław Krajka and Jolanta Knieja ; od 2013 publikowane online w formule open-access przez Wydawnictwo UMCS
Wydawca: Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Nr 3 (2019)
Prawa: