Tytuł:
O wybranych aspektach (nie)trafności "ewaluacji" reformowanego szkolnictwa wyższego
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
dydaktyka ; kształcenie akademickie ; edukacja ; nauczyciele ; dokształacanie
Opis:
Bibliografia na stronach 66-67. ; Streszczenia w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 4 (2019), strony 57-68 ; tyt. równoległy: On selected aspects of the (in)validity of “evaluation” of the reformed higher education
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Karwatowska, Małgorzata. Red.
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 4 (2019)