O wybranych aspektach (nie)trafności "ewaluacji" reformowanego szkolnictwa wyższego
Autor: Temat i słowa kluczowe:dydaktyka ; kształcenie akademickie ; edukacja ; nauczyciele ; dokształacanie
Opis:Bibliografia na stronach 66-67. ; Streszczenia w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 4 (2019), strony 57-68 ; tyt. równoległy: On selected aspects of the (in)validity of “evaluation” of the reformed higher education
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Karwatowska, Małgorzata. Red.
Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 4 (2019)
Prawa: