Bibliografia na stronie 128. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 53, 1 (2019), strony 119-128
Lublin : Wydawnictwo UMCS, 1967-
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 53, 1 (2019)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
27 paź 2025
12 paź 2020
145
210
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/37625
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Ścibor-Rylski, M. Gamification - the key to in-depth exploration of consumer behavior in market research | 27 paź 2025 |
Ścibor-Rylski, Michał Mijal, Michał Zajkowski, Robert. Redaktor naczelny
Łukasik, Izabella Maria Witek, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954- ). Red.
Czernyszewicz Eugenia Wiśniewska Małgorzata Zdzisława
Litka Paulina Stolarz Bartłomiej. Autor