Kreatywna edukacja ; Paradygmat procesu oświatowego
Opis:Bibliografia na stronach 31-32. ; Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 32, 2 (2019), strony 23-32 ; artykuł w: Edukacja na pograniczach : dokonania i perspektywy Strony 23-32 ; tyt. równoległy: Edukacja kreatywna w kontekście zmiany wektora procesu oświatowego
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 32, 2 (2019) ; Edukacja na pograniczach : dokonania i perspektywy
Prawa: