Lublin Studies in Modern Languages and Literature
artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 40 (2016), z. 1, s. 65-80 ; streszcz. ang.
redaktorzy: Jerzy Brzeziński, Irena Nowicka-Koźluk, Janusz Golec, Jarosław Krajka and Jolanta Knieja ; od 2013 publikowane online w formule open-access przez Wydawnictwo UMCS
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej ; Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 40 (2016), z. 1
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
10 paź 2024
21 wrz 2020
67
67
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/37348
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Mierzwińska-Hajnos, A. Conceptual blending revisited: a case of paraphrased literary text in contemporary advertising | 10 paź 2024 |
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka.
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filologiczny Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna Dąbrowska, Anna. Redaktor
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka
Mierzwińska-Hajnos, Agnieszka
Adamczak, Mikołaj Broda, Marta Kurzyńska, Karolina Łucka, Katarzyna Graczyk-Kucharska, Magdalena