Preventing aggression at school using educational transactional analysis
Autor: Temat i słowa kluczowe:agresja w szkołach ; zapobieganie przemocy
Opis:artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 3 (2019), s. 127-143 ; artykuł w: Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, s. 127-143
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Olejnik, Urszula. Red. ; Łukasik, Izabella. Red. ; Grabowiec, Anna. Red.
Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 3 (2019) ; Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji
Prawa: