Diagnoza w resocjalizacji - perspektywy pozytywna vs. negatywna, teoria vs. praktyka diagnozowania
Autor: Temat i słowa kluczowe:Pedagogika resocjalizacyjna -- Polska -- 1990-
Opis:Bibliografia na stronach 144-146. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 2 (2019), strony 125-146 ; artykuł w: Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji Strony 125-146
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 2 (2019) ; Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji
Prawa:Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej ; Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej