Kreatywność w świetle teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona
Autor: Temat i słowa kluczowe:Gordon, Edwin Elias (1927-2015) -- krytyka i interpretacja. ; Kreatywność. ; Muzyka -- studia i nauczanie -- Polska --1990-.
Opis:Bibliografia na stronach 157-160. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 1 (2019), strony 147-160 ; artykuł w: Kreatywność w sztuce i edukacji Strony 147-160
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Lech, Konstanty (1899-1973). Red. ; Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red. ; Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 38, nr 1 (2019) ; Kreatywność w sztuce i edukacji
Prawa: