Tytuł:
Influence of the Russian TV product on the Ukrainian audience
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
Rosja ; Ukraina ; Telewizja -- wpływ -- 1990- ; Propaganda rosyjska -- 1990-
Opis:
Bibilografia na stronie 143. ; Streszczenie w języku polskim i rosyjskim. ; Wschód Europy : studia humanistyczno-społeczne Vol. 4, No 1 (2018), strony 137-143 ; System medialny w państwach Europy Środkowo-Wschodniej = Mediasistema v gosudarstvah Centralʹno-Vostočnoj Evropy = Media system in the countries of Central and Eastern Europe, 2018
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Centrum Europy Wschodniej UMCS ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Politologi ; Baluk, Walenty. Redaktor naczelny
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Wschód Europy : studia humanistyczno-społeczne Vol. 4, No 1 (2018) ; System medialny w państwach Europy Środkowo-Wschodniej = Mediasistema v gosudarstvah Centralʹno-Vostočnoj Evropy = Media system in the countries of Central and Eastern Europe, 2018