Artykuł w: Prima Educatione : PE Vol. 2 (2018), strony 79-88 ; Tytuł równoległy: Niezależne myślenie dzieci : bajki w szkole jako źródło dla nauczycieli według odkryć freudowskich
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
oai:bc.umcs.pl:31916 ; 2544-2317
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Prima Educatione : PE Vol. 2 (2018)
19 sty 2023
4 lip 2019
139
139
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/35162
Trzos, Paweł A. Lech, Konstanty (1899-1973). Red. Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Garbacik, Magdalena Dunaj, Ewa. Red Morawska, Iwona. Red. Latoch-Zielińska, Małgorzata. Red
Pediconi, Maria Gabriella Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Pediconi, Maria Gabriella Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Pediconi, Maria Gabriella Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Marzec-Jóźwicka, Magdalena. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.