Zachowania o charakterze destrukcyjnym w okresie średniego dzieciństwa : norma czy patologia?
Autor: Temat i słowa kluczowe:kompetencje emocjinalne ; relacje nauczyciel-dziecko ; relacje rodzic-dziecko ; zaburzenia zachowania
Opis:Tytuł równoległy: Disruptive behavior in preschool children : norm or pathology? ; Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 3 (2018), strony 231-245
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kostka-Szymańska, Małgorzata. Redaktor
Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 3 (2018)
Prawa: