Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 3 (2018), strony 37-48 ; Tyt. równoległy: Psychologiczne mechanizmy implementacji refleksyjnego komponentu rozważanych działań komunikacyjnych przedszkolaków ; Streszczenia w języku angielskim, polskim.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Karwatowska, Małgorzata. Red.
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 3 (2018)
6 gru 2023
6 cze 2019
56
43
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/34960
Morawska, Iwona. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Gałkowski, Tadeusz Siedler, Agnieszka Kirenko, Janusz (1954- ). Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Omelchenko, Iryna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Stolze, Radegundis Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filologiczny Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Morzyńska-Wrzosek, Beata.
Shakhrai, Tetiana Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nychkalo, Nella. Redaktor numeru Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru