Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 31 (2018), 1, s. 23-40 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Sense of School Guidance Counsellor’s Own Effectiveness and Their Occupational Stress
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:30689
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 31 (2018), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
6 sie 2021
20 lut 2019
315
340
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/33856
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Wierzejska, J., Poczucie własnej skuteczności pedagogów szkolnych a ich stres zawodowy | 6 sie 2021 |
Tomaszewski, Henryk (1914-2005)
Kapuśniak, Tomasz (1979-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Kapuśniak, Tomasz (1979-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Majchrzyk, Konrad Koło Naukowe Historyków Studentów UMCS (Lublin)
Gomółka, Krystyna (1954- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Majchrzyk, Konrad Bondyra, Wiesław. Redaktor naczelny
Bednarczyk, Michał Jan (1990- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Radzik, Tadeusz (1953-2009). Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii