Afektywne znaczenia doświadczeń szkolnych absolwentów klas Montessori. Doniesienie badawcze
Autor: Temat i słowa kluczowe:pedagogika Marii Montessori ; doświadczenia szkolne ; absolwenci
Opis:artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 36 (2017), nr 1, s. 87-100 ; streszcz. pol., ang.
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Kirenko, Janusz (1954-). Red. ; Parczewska, Teresa (1959-). Red. ; Chojak, Małgorzata. Red. ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 36 (2017), nr 1
Prawa: