Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole - między rutyną a refleksyjna praktyką
Autor:Skałbania, Barbara ; Lewandowska-Kidoń, Teresa
Temat i słowa kluczowe:pomoc dla ucznia ; pomoc psychologiczno-pedagogiczna ; praktyka refleksyjna ; kompetencje nauczyciela
Opis:artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 35 (2016), nr 1, s. 157-166 ; streszcz. pol., ang.
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Kirenko, Janusz (1954- ). Red. ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 35 (2016), nr 1
Prawa: