Tytuł:
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole - między rutyną a refleksyjna praktyką
Autor:
Skałbania, Barbara ; Lewandowska-Kidoń, Teresa
Temat i słowa kluczowe:
pomoc dla ucznia ; pomoc psychologiczno-pedagogiczna ; praktyka refleksyjna ; kompetencje nauczyciela
Opis:
artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 35 (2016), nr 1, s. 157-166 ; streszcz. pol., ang.
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Kirenko, Janusz (1954- ). Red. ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 35 (2016), nr 1