Indywidualizacja w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej - mit czy rzeczywistość
Autor: Temat i słowa kluczowe:indywidualizacja ; kształcenie akademickie ; nauczanie zróżnicowane ; neurodydaktyka
Opis:artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 34 (2015), z. 2, s. 112-122 ; streszcz. pol., ang. ; T. 34 (2015), z. 2 posiada indywidualny tyt.: Problemy edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa teoretyczna i rozwiązania praktyczne / redakcja naukowa Krzysztof Kruszko, Ilona Nowakowska-Buryła
Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Kirenko, Janusz (1954- ). Red. ; Kruszko, Krzysztof. Red. ; Nowakowska-Buryła, Ilona. Red. ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Data wydania: Typ zasobu: Format: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 34 (2015), z. 2
Prawa:Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej ; Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej