Koncepcja „post-nowego” wychowania jako propozycja i odpowiedź na potrzeby współczesnego wychowania
Autor: Temat i słowa kluczowe:pedagogika ; edukacja ; społeczeństwo poprzemysłowe
Opis:Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3, s. 7-16 ; streszcz. ang. ; tyt.równol.: Concept of “Post-New” Upbringing as an Idea and Answer to the Needs of Modern Upbringing
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Tychmanowicz, Anna. Red.
Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 30 (2017), 3
Prawa: