Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 263-272 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Rola konsumentów w kreowaniu doświadczeń przez organizatorów wydarzeń sportowych
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
27 paź 2025
1 lut 2018
190
275
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/31133
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Waśkowski, Zygmunt - The Role of Consumers in Creating Experiences by Organisers of Sports Events | 27 paź 2025 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Ciechomski, Konrad
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)