Tytuł:
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne szkolnictwa artystycznego formą wsparcia uczniów zdolnych
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
Opis:
Tyt. tomu 29, 3: Zdolności, uzdolnienia, twórczość z perspektywy psychopedagogicznej ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 3, s. 177-193 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Psychological and educational counselling for artistic schools form of support for gifted students
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kuśpit, Małgorzata. Red.
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 3