Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne szkolnictwa artystycznego formą wsparcia uczniów zdolnych
Autor: Temat i słowa kluczowe: Opis:Tyt. tomu 29, 3: Zdolności, uzdolnienia, twórczość z perspektywy psychopedagogicznej ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 3, s. 177-193 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: Psychological and educational counselling for artistic schools form of support for gifted students
Wydawca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kuśpit, Małgorzata. Red.
Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 29 (2016), 3
Prawa: