artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova. Vol. 1 (2016), s. 55-63 ; streszcz. pol., ang. ; tyt. równol. w jęz. pol.: Nauczanie oparte o wymagania kompetencyjne w naukach o komunikacji i jej zaburzeniach: propozycja nowego programu studiów
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova. Vol. 1 (2016)
6 gru 2023
18 maj 2017
164
164
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/30111
McNeilly, Lemmietta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Głażewska, Ewa. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Nowakowska-Buryła, Ilona. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Ogrodzka-Mazur, Ewa. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Związek Nauczycielstwa Polskiego. Zarząd Okręgu w Lublinie. Komisja Logopedyczna. Woźniak, Tomasz (logopedia). Red. Polskie Towarzystwo Logopedyczne
Woźniak, Tomasz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Adamczyk, Bogdan (1930-2011). Red.
Adamczyk, Bogdan (1930-2011). Red.