Pedagogika czy antypedagogika? Wokół kryzysu współczesnej edukacji z perspektywy filozoficznej
Autor: Temat i słowa kluczowe: Opis:Tyt. równol.: Pedagogy or Antipedagogy? Towards the Crisis of the Contemporary Education ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio I, Philosophia-Sociologia. Vol. 41 (2016), 1, s. 7-24 ; streszcz ang. ; arty
Wydawca:Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania: Współtwórca:Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Źródło:Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język: Powiązania:Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio I, Philosophia-Sociologia. Vol. 41 (2016), 1
Prawa: