Tytuł:
Pedagogika czy antypedagogika? Wokół kryzysu współczesnej edukacji z perspektywy filozoficznej
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
Opis:
Tyt. równol.: Pedagogy or Antipedagogy? Towards the Crisis of the Contemporary Education ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio I, Philosophia-Sociologia. Vol. 41 (2016), 1, s. 7-24 ; streszcz ang. ; arty
Wydawca:
Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio I, Philosophia-Sociologia. Vol. 41 (2016), 1