Tyt. równol.: The organization of teaching philosophy in the 21st century. The role of websites in class: advantages and problems ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio I, Philosophia-Sociologia. Vol. 28 (2003), s. 163-171 ; streszcz. ang.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0137-2025 ; oai:bc.umcs.pl:23791
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio I, Philosophia-Sociologia. Vol. 28 (2003)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
25 lut 2021
21 lip 2016
77
78
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/26597
Boichuk, Iurii Borysov, Volodymyr Hranovska, Tetiana Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Linkiewicz Patrycja Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS