Tyt. równol.: Determinants of brain-damaged patients’ functioning – an example of neuropsychological diagnostic line of thought ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 20 (2007), s. 23-29 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:21850
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 20 (2007)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
17 gru 2015
1 830
1830
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/24609
Domańska, Łucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Domańska, Łucja. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Modzelewska, Emilia Domańska, Łucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zawadzka, Ewa Domańska, Łucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Domańska, Łucja Sowirka, Magdalena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Chyża, Karolina Domańska, Łucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zawadzka, Ewa Domańska, Łucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.