Tyt. równol.: Because first impressions matter. On the meaning of physical and social attractiveness for impression formation on social networking sites ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 24 (2011), 2, s. 75-84 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:21818
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 24 (2011), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
22 kwi 2021
15 gru 2015
272
273
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/24574
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kostka-Szymańska, Małgorzata. Redaktor
Wolińska, Jolanta M. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Nowak, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Chodkowska, Maria Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Kazanowski, Zdzisław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)