Tyt. równol.: The role of benchmarking in improving business ; artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 44 (2010), 2, s. 881-893 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 44 (2010), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
19 lis 2015
11 237
11237
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/24074
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Świerk, Joanna - Rola benchmarkingu w doskonaleniu przedsiębiorstwa | 21 maj 2024 |
Świerk, Joanna
Świerk, Joanna
Świerk, Joanna Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Świerk, Joanna Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii