Tyt. równol.: The perception of price as a measure of value buyers' of groceries example ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, Vol. 42 (2008), s. 297-309 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 42 (2008)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
27 paź 2025
23 paź 2015
431
457
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/23905
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Łukasik, Przemysław - Postrzeganie ceny jako miernika wartości przez nabywców produktów spożywczych | 27 paź 2025 |
Łukasik, Przemysław Schivinski, Bruno Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Łukasik, Przemysław Schivinski, Bruno
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Komai, Utako Łukasik, Przemysław Bondyra, Wiesław. Redaktor naczelny
Ciechomski, Konrad
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)