Tyt. równol.: Wizerunek Polski jako destynacji turystycznej w krajach głównych partnerów gospodarczych ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 3, s. 91-98 ; streszcz. pol.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Oct 21, 2015
157
157
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/23807
Kuźmicki, Marek
Kuźmicki, Marek Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Wasilewska, Małgorzata Deryło-Marczewska, Anna. Promotor Błachnio, Magdalena. Promotor pomocniczy
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Kuźmicki, Marek.
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)