Tyt. równol.: Measuring the store brand equity ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H, Oeconomia, Vol. 49 (2015), 1, s. 81-88 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 49 (2015), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
27 paź 2025
21 paź 2015
116
136
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/23750
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Łukasik, Przemysław, Schivinski, Bruno - Pomiar kapitału marek własnych detalistów | 27 paź 2025 |
Łukasik, Przemysław Schivinski, Bruno Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Łukasik, Przemysław Schivinski, Bruno
Łukasik, Przemysław
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Komai, Utako Łukasik, Przemysław Bondyra, Wiesław. Redaktor naczelny
Ciechomski, Konrad
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)