Tyt. równol.: Using financial measures to assess the marketing effectiveness ; artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, Vol. 48 (2014), 1, s. 35-43; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 48 (2014), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Oct 27, 2025
Oct 15, 2015
121
136
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/23606
| Edition name | Date |
|---|---|
| Bondos, Ilona - Wykorzystanie miar finansowych do oceny efektywności marketingu | Oct 27, 2025 |
Bondos, Ilona Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Bondos, Ilona
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Bondos, Ilona (1985- ).