Tyt. równol.: Using financial measures to assess the marketing effectiveness ; artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, Vol. 48 (2014), 1, s. 35-43; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 48 (2014), 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
15 paź 2015
106
106
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/23606
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Bondos, Ilona - Wykorzystanie miar finansowych do oceny efektywności marketingu | 21 maj 2024 |
Bondos, Ilona
Bondos, Ilona Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Bondos, Ilona (1985- ).