Publication
Metadata languages
Export metadata
Favourite positions
Save this address
- Add to bookmarks
-
Publication description
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 19 (2006)
- Publication structure:
-
-
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
-
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 19 (2006)
-
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 19 (2006) - Spis treści
-
Popek, Stanisław - Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 19 (2006) - Wstęp
-
Tomasiak, Urszula - Emocjonalność dziecka zahamowanego psychoruchowo w okresie średniego dzieciństwa a jego funkcjonowanie społeczne
-
Bielecka, Joanna - Podstawowe cechy osobowości a poziom kompetencji społecznych studentów - doniesienie z badań
-
Kucmin, Tomasz, Kucmin Adriana - Kompetencje społeczne studentów I i V roku kierunków psychologii UMCS, fizyki UMCS oraz lekarskiego Akademii Medycznej im. prof. F. Skubiszewskiego w Lublinie
-
Kozicka, Katarzyna - Konformizm-nonkonformizm w relacji „tańca interakcyjnego”. Perspektywa społeczna i rozwojowa w rozumieniu dylematu zależności-niezależności interpersonalnej
-
Ledwoch, Beata, Giza, Mgdalena - Trudności w nauce a problemy osobowościowe u młodzieży niedostosowanej społecznie
-
Lewicka, Agnieszka - Mediacja szkolna szansą zredukowania konfliktów międzyludzkich - założenia wstępne
-
Siudem, Ireneusz - Poziom i struktura agresji uczniów zasadniczych szkól zawodowych i liceów ogólnokształcących
-
Sitarczyk, Małgorzata - Kryzys w wartościowaniu jako subiektywne doświadczenie nieletnich sprawców przestępstw
-
-
-