Publication
Metadata languages
Export metadata
Favourite positions
Save this address
- Add to bookmarks
-
Publication description
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 18 (2005)
- Publication structure:
-
-
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
-
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 18 (2005)
-
Zajenkowski, Marcin - Osobowościowe determinanty zdolności intelektualnych i poziomu wykonania zadań poznawczych
-
Kuśpit, Małgorzata, Tychmanowicz, Anna - Poziom postawy twórczej uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych
-
Wojtczuk, Agnieszka, Turek, Dariusz - Sylwetka osoby twórczej w percepcji studentów kształcących się na kierunkach ekonomicznych i artystycznych
-
Karwowski, Maciej - Rezultaty w nauce i kreatywność uczniów różniących się zdolnościami w percepcji nauczycieli
-
Stawinoga, Renata - Zmiany poziomu zdolności myślenia dywergencyjnego uczniów klas początkowych jako rezultat zastosowania programu twórczych zadań językowych
-
Chodkowska, Maria, Kazanowski, Zdzisław - Postawy nauczycieli wobec integracji szkolnej dzieci niepełnosprawnych
-
-
-