Title:
The importance of the policy of market segmentation in the enterprise
Creator:
Ślusarczyk, Stanisław (1952- ). ; Wierzbińska, Maria (1949- ).
Subject:
ekonomia ; czasopisma naukowe ; prasa ekonomiczna
Description:
Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 3 (1994), strony 45-51 ; tyt. równoległy: Znaczenie polityki segmentacji rynku w przedsiębiorstwie
Publisher:
Place of publication:
Date:
Type:
Format:
Source:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Language:
Relation:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 3 (1994), strony 45-51
Rights:
Source of sponsorship :
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego