Tytuł:
Can firmonyms be viewed in their design context? Introduction to research methods
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
nazwy firmowe ; miasta ; komunikacja biznesowa słowno-obrazkowa
Opis:
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 37 (2019), 2, s. 167-178 ; streszcz. ang., pol. ; tyt. równol. w jęz. pol.: Czy firmonimy można rozpatrywać w kontekście projektowym? Wprowadzenie do problematyki działań
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Identyfikator zasobu:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 37 (2019), 2