Metadata language
Title:
Group publication title:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Previous title:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora Vol. 31-Vol 37
Creator:
Subject:
Reklama -- język aspekt psychologiczny ; Slogany ; Frazeologia
Description:
Bibliografia na stronie 180. ; Streszczenie w języku angielskim, polskim i rosyjskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 36, 2 (2018), strony 173-181 ; Literatura i kultura XX-XXI wieku Strony 173-181 ; tyt. równoległy: Phraseological potential of advertising slogans ; Potencjał frazeologiczny sloganów reklamowych
Publisher:
Place of publication:
Contributor:
Gabryś-Sławińska, Monika. Red.
Date:
Type:
Format:
Source:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Language:
Relation:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae Vol. 36, 2 (2018) ; Literatura i kultura XX-XXI wieku
Rights:
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Source of sponsorship :
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego