Title:
Influence of the Russian TV product on the Ukrainian audience
Creator:
Subject:
Rosja ; Ukraina ; Telewizja -- wpływ -- 1990- ; Propaganda rosyjska -- 1990-
Description:
Bibilografia na stronie 143. ; Streszczenie w języku polskim i rosyjskim. ; Wschód Europy : studia humanistyczno-społeczne Vol. 4, No 1 (2018), strony 137-143 ; System medialny w państwach Europy Środkowo-Wschodniej = Mediasistema v gosudarstvah Centralʹno-Vostočnoj Evropy = Media system in the countries of Central and Eastern Europe, 2018
Publisher:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Place of publication:
Contributor:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Politologi ; Baluk, Walenty. Redaktor naczelny ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Centrum Europy Wschodniej UMCS
Date:
Type:
Format:
Source:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Language:
Relation:
Wschód Europy : studia humanistyczno-społeczne Vol. 4, No 1 (2018) ; System medialny w państwach Europy Środkowo-Wschodniej = Mediasistema v gosudarstvah Centralʹno-Vostočnoj Evropy = Media system in the countries of Central and Eastern Europe, 2018