Tytuł:
Edukacja wczesnoszkolna w procesie zmiany. Dyskurs standardów czy dyskurs wartości?
Autor:
Temat i słowa kluczowe:
edukacja wczesnoszkolna ; wartości edukacji ; demokratyzacja ; upodmiotowienie ; partycypacja i zaangażowanie
Opis:
artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 36 (2017), nr 1, s. 11-27 ; streszcz. pol., ang.
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Miejsce wydania:
Współtwórca:
Kirenko, Janusz (1954-). Red. ; Parczewska, Teresa (1959-). Red. ; Chojak, Małgorzata. Red. ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Data wydania:
Typ zasobu:
Format:
Źródło:
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Język:
Powiązania:
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 36 (2017), nr 1